Amsvorde heeft weer een presentatiegids

by

AMERSFOORT – Ook dit seizoen mogen de leden van Amsvorde op een presentatiegids rekenen. Nummer veertien in de geschiedenis van de  92-jarige voetbalclub werd zondag op de openingsdag van de nieuwe competitie op sportpark Nimmerdor gepresenteerd en verspreid.

Voorzitter Luuk van Bommel reikte de eerste presentatiegidsen uit aan Fred Elderman, eigenaar van café de Singel en de nieuwe hoofdsponsor van Amsvorde, en aan Martin van ’t Hazeveld die met zijn bedrijf Martinovloeren de nieuwe shirtsponsor van het eerste elftal is.

In het kleurenmagazine staat ook dit keer het eerste elftal van de zondagvierdeklasser centraal. Maar naast het vlaggenschip komen ook andere teams en vrijwilligers van de club ter sprake.

De jaarlijkse presentatiegids wijkt met een oplage van 1000 stuks en 48 pagina’s niet af van de vorige editie. Alle leden van de club (ruim 500) kunnen op een exemplaar rekenen.

Het gratis blad is een uitgave van Balt Gmelig Publiciteit. Aan de totstandkoming werkten vormgever Maarten van Heugten (Heuga Design), fotograaf Rinus van Denderen (Foto van Denderen) en Joop Dee (Amsvorde) mee, plus bijna 40 adverteerders.

Download “Presentatiegids Amsvorde 2017-2018” Presentatiegids-Amsvorde-17-18.pdf – 208 keer gedownload – 9 MB